21 februari 2016

Wishlist: Lush loves Pasen 2016



Yes! Hij belandde weer in mijn mailbox: Het persbericht over de Lush lente collectie! Wat blijft Lush toch een heerlijk bedrijf en wat word ik toch altijd blij van de persberichten over de nieuwe collecties. Waar ik stiekem nooit zo heel blij word van mijn mailbox, kon vanochtend mijn humeur niet kapot. Ik ben namelijk heel erg blij met de producten voor pasen! 


De collectie is weer lekker compleet, met wat oude pareltjes en weer genoeg nieuwe producten! Ik werd blij verrast en kon mijzelf nauwelijks tegenhouden om niet naar de winkels te rennen en mijn favoriete uit de collectie allemaal in te slaan, want ja! De Paas collectie ligt nu al in de winkels. In plaats daarvan maakte ik een wenslijstje voor mijzelf, met mijn favoriete producten uit de collectie. Zo kan ik nog even goed alles op een rijtje zetten, en iets minder hysterisch naar de winkel toe rennen.


Bath bomb: Which Came First? (nieuw!)
Wat mij betreft wel het pareltje van de collectie. Dit ei kan je open breken en Lush verteld dat je volgens hen hier wel drie baden mee kan vullen! Stiekem zit hier namelijk ook nog wat in. Hmm.. zal het een kuikentje zijn? Aangezien de naam is: wat kwam er eerst? De kip of het ei?
Deze bruisbal geeft een zoete geur van grapefruit en vanille. Als je het mij vraagt lekker zoet, maar niet te. En daarbij, met grapefruit heb je me al te pakken, in combinatie met vanille kan dat niet fout gaan toch?

Prijs: 9,95 p.s.



Shower jelly: Bouncy Bunny (nieuw!)
Wat een leuk product is dit! Ik weet niet precies waarom, maar het feit dat een shower jelly zo wiebelt en een konijn dat ook een beetje doet, maakt me echt veel te blij. Vandaar dat dit ook gelijk op mijn lijstje kwam! De shower jelly zit vol met Braziliaanse sinaasappelolie en moet zacht aanvoelen op de huid door het zeewier wat er aan is toegevoegd. Ik ben heel benieuwd naar dit product, en ga het bouncen zeker even in de winkel uitproberen, haha.

Prijs: 6,95 p.s.



Bath bomb: Humpty Dumpty (nieuw!)
Ik moest even lachen toen ik hem langs zag komen. Ik vond het wel komisch. Toen ik de beschrijving las werd dit keurig gekleedde heertje zelfs nog interessanter. Als hij namelijk het water aanraakt kom je namelijk langzaam bij de kern bestaande uit karamel, bergamot en Braziliaanse sinaasappelolie. Ik werd ineens heel benieuwd naar deze geur! Lijkt mij zeker het proberen waard.

Prijs: 9,95 p.s.

Bath bomb melt: Golden Egg
Net als vorig jaar is hij ook dit jaar weer van de partij! Na alle tijd heb ik hem alleen nog steeds niet geprobeerd, aangezien ik wel een beetje opkijk tegen de hoeveelheid glitter wat hier vanaf gaat komen. Echter vind ik juist de glitter zo leuk aan deze melting bath bomb. Dat hij dan verder vol zit met hydraterende olijfolie en de bergamot en sinaasappel olie zorgen voor een fruitig bad, zijn dan alleen maar heel fijne bijzaken. En dat voor een redelijk klein prijsje!

Prijs: 5,95 p.s.


Bubble bar: Bunch of Carrots
Ook terug van weg geweest zijn deze schattige aan elkaar gebonden worteltjes. Dit keer in een roze versie. Alleen al de verandering in kleur trok me al gelijk. Leuk is om bij gebruik, deze wortels door het bad heen te zwieren, handiger is om ze gewoon stuk voor stuk onder de kraan te houden voor de nodige bubbels. De wortels laten dan een bad vol citroen en grapefruit geur achter. Hmmm, je hebt zeker mijn aandacht. Misschien toch maar weer eens proberen?

Prijs: 9,95 per trio


Funky Bunny (nieuw!)
Ook in deze collectie zitten de nodige cadeausets. Waarvan deze funky bunny vooral voor heel veel fun zorgt. Letterlijk! Deze cadeauset bestaat namelijk uit de roze, oranje en paarse fun. Met daarbij de bouncy bunny shower jelly. Leuker kan bijna niet toch? Zo vermaak je je wel onder de douche (reken maar op lange douches). Ook zijn de mogelijkheden hiermee natuurlijk oneindig: ze zijn goed voor de nodige bellen, zeep of zelfs als shampoo.

Prijs: 24,95 per cadeau


Good Egg (nieuw!)
Het plaatje laat niet erg veel los bij wat ik me moet voorstellen bij de verpakking van deze cadeauset. De inhoud daarentegen wel, en die beloofd veel goeds. Natuurlijk is de bath bomb humpty dumpty hierin terug te vinden, maar ook fluffy egg bath bomb, dragon egg bathbomb, golden egg bath melt, brightside bubble bar en de comforter bubble bar. Allemaal eitjes of ei vormige producten en daarbij ook zeker veel van mijn persoonlijke favorieten! Een grote verzameling aan verassende producten voor een extra fijn lente gevoel.

Prijs: 39,95 per cadeau

Dit waren mijn favorieten! Verder in de collectie zitten deze producten:
Alle producten liggen nu al in de winkel

Bath bomb: Fluffy Egg
Prijs: 4,95 p.s.
Zeep: Somewhere over the Rainbow
Prijs: 6,50 per 100g


Bubble bar: Ultraviolet
Prijs: 6,95 p.s.


Bouncy Bunny
Prijs: 21,95 per cadeau

Carrot
Prijs: 32,95 per cadeau

Rainbow 
Prijs: 15,95 per cadeau


Furoshiki (stof): Easter Pals (nieuw!)
Prijs: 5,95 p.s.


Ik kan niet wachten tot ik een paar producten mag uitproberen. Deze collectie laat me fijn in de lente aanbelanden en ook daarop kan ik al niet meer wachten. Hiermee kunnen we alvast de nodige zonnestraaltjes in huis halen.

Welke producten wil jij wel uitproberen?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.