15 februari 2016

Mijn leefstijl in foto's

Ik had het al een tijdje, maar sinds mijn klasgenootje mij erop wees dat ik ook nooit plaatjes reblogde, ben ik weer actiever geworden en voel ik weer hoe fijn ik dat eigenlijk vind. Ik heb het over tumblr. Voor wie tumblr niet kent of niet begrijpt: no worries, het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. En geloof mij, iedereen heeft in het begin gezeten 'hoe moet ik dit gebruiken?, wat is het nut hiervan?' En zo zit ik soms nog steeds.
Tumblr kan je namelijk voor verschillende doeleinden gebruiken: namelijk als blog, portfolio of als verzameling. Bij mij is het een verzameling van plaatjes die mij aanspreken en die iets bij mij losmaken, ook heb ik nog een tweede pagina waarop ik het meer richt op mijn studie en hier blog ik dan bij. Toch vind ik dat laatste lastig om bij te houden en ben ik actiever op de pagina waarop ik begonnen ben.
Tumblr draait er bij mij dus om dat ik plaatjes doorkijk en de plaatjes die echt bij mij passen, iets bij mij losmaken of die ik graag wil bewaren, reblog. Hierdoor zet je het namelijk op je eigen pagina.
Op het moment heb ik mijn pagina: addictedtohappinessx.tumblr.com , weer aangepast in de layout:


Hierin zie je al een kleine selectie van wat plaatjes.
Tumblr is voor mij een goudmijn aan mooie en inspirerende plaatjes. Ze inspireren mij om meer puur te leven en te doen wat ik leuk vind en waar ik gelukkig van wordt. Als ik foto's zie langskomen waarop er zo een vrij beeld wordt geschetst, ga ik daar automatisch naar toe leven. En dat vind ik heel fijn. 
Mijn leefstijl is vrij nuchter, maar ook wat dromerig. Heel puur en gericht op vrijheid. Ik heb volgens mij wel een wat andere open blik op de wereld dan de gemiddelde mens, en dat is goed terug te zien op mijn tumblr pagina.
Ik kan me voorstellen dat sommigen hier wel in geïnteresseerd zijn, dus wilde ik graag een stukje van mijn meest sprekende foto's laten zien. Om zo ook weer anderen te laten inspireren.
Dit is een selectie van de foto's die mij op het moment het meest aanspreken:













Het lijkt mij leuk om over een tijdje weer mijn favoriete foto's te delen. Zo krijgen jullie ook een beter beeld van mij als persoon en van mijn gedachtegang en leefstijl. Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd met deze mooie foto's!

Om zelf een tumblrpagina te beginnen kan je gaan naar: www.tumblr.com

Liefs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.