9 februari 2016

Vernieuwing op de blog!




Soms is het gewoon even tijd voor vernieuwing. In mijn geval redelijk vaak; vind ik zelf eigenlijk alleen maar leuk. Ik wil me blijven veranderen en ik heb vaak behoefte aan andere dingen.
Letterlijk gisteren lag ik in bed me ineens mijn website voor te stellen: welke pagina's je kon bezoeken, hoe ik mijn blog hierin wilde verwerken etc.
Ik droom nog steeds wel een beetje van mijn eigen domein, maar ik ben geen html wonder en mijn paps heeft er niet alle tijd voor, dus dat zit er nog even niet in. Ik besloot genoegen te nemen met mijn blog zoals hij nu is. Ik verander niets aan de manier van bloggen! Ik hoop alleen dat ik er weer meer zin in krijg en wat regelmatiger ga bloggen.
Het gekke is dat ik zo vaak achter de schermen bezig ben met mijn blog. Ik bedenk artikels, hoe ik ze zal invullen, wat ik kan doen om mezelf te verbeteren op dit front. Maar het komt er maar niet uit.

Maar goed, de veranderingen dus.
Allereerst wil ik jullie graag vertellen dat ik weer zit na te denken over een naam verandering. Iets wat minder tijdelijk is en meer mij. Ik ben alleen bang om mijn vaste lezeressen, voor zo ver ik die nog heb, kwijt te raken.
Dus, hier komt het: ik blijf nog een week bij manonsteaparty, en hierna wordt het manonkimberly.blogspot.nl! Ik hoop dat jullie daar naar terug willen blijven komen.
Ik heb het idee dat ik met mijn eigen naam (en tweede naam) als blognaam, meerdere kanten op kan en toch bij mezelf blijf.
Ik hoop meerdere soort mensen te trekken.

Ik hoop door mijn blog en site te veranderen, dat dit weer een beetje dichterbij komt te staan. Ik wil mezelf wat meer laten zien op dit front en hiermee wil ik ook de juiste mensen bereiken.
Ik heb het idee dat ik al aardig op weg ben door deze pagina's toe te voegen. Het is voornamelijk toevoeging van veel kunst. Verder heb ik heb mijn studie en mijn eigen kunst erbij gevoegd.

Het lijkt mij leuk om de pagina's even stuk voor stuk te bespreken. Dan kan ik het even rustig uitleggen en onderbouwen, ha.

Home -
Dit is natuurlijk waar je dit nu op leest: mijn blog gedeelte. Aangezien blogger echt een blogprogramma is, is dit natuurlijk begrijpelijk. Het allerliefste zal ik eigenlijk een algemenere homepagina maken, of zelfs de over mij als 'home' neerzetten, maar voor nu is dit prima. Ik hoop dat ik sprongen ga maken in het bloggen en dan is het fijn om hier af en toe wat te lezen over mijn leven.

Over mij -
Het is natuurlijk vrij logisch wat hier te vinden is. Wel kan ik jullie vertellen dat deze volledig is veranderd. Ik vind het zo fijner te lezen en een stuk overzichtelijker. Ik had altijd een lap tekst wat toch niemand helemaal las, nu is dit anders en verfrissend. Ik ben tevreden.

Kunstzinnige Therapie -
Op het moment dat ik dit artikel typ, is dit nog sterk onder voorbehoud. Wel kan ik vertellen dat ik deze pagina echt graag zou willen hebben. Ik wil graag een pagina benutten met informatie over mijn studie en eventuele veelgevraagde vragen. Ik krijg veel vragen over mijn studie, dus misschien kan ik anderen hiermee inspireren.
Het hoofddoel zal wel zijn om ook gelijk te kunnen laten zien wat ik met mijn studie al doen en waarvoor mensen contact met mij op kunnen nemen. Hier heb ik al flink wat ideeën over, maar ik heb wat moeite met dit alles verzamelen en verwoorden.

Portofolio -
De reden waarom dit erbij staat, weet ik eigenlijk niet zo goed.
Ik denk dat ik me voornamelijk wilde laten zien. Ik wil een beeld scheppen van 'mijn' soort kunst en wat ik maak. Ik heb hier mijn werk gebundeld waar ik best wel tevreden over ben. En bij sommige werken kan ik je zelfs doorverwijzen naar de pagina 'kunstverkoop'!
Het is in ieder geval gewoon fijn om makkelijk aan anderen te kunnen laten zien wat ik maak.

Kunstverkoop -
Ik had niet durven dromen dat ik dit kon zeggen, maar ik heb de knoop doorgehakt: ik maak kunst in opdracht en verdien hiermee bij!
Ik maak schilderijen als hierboven, daar is het mee begonnen. De prijs is verder afhankelijk van de grootte van het schilderij etc. Maar daarvoor stuur ik je graag door naar de pagina zelf.
Buiten die schilderijen ben ik in voor elk ander project en zou ik ook andere schilderijen (misschien zoals te zien zijn in mijn portfolio?) kunnen maken in opdracht.
Ik ben zo enthousiast dat ik dit er nu eindelijk op heb staan!
Edit: Ik had deze pagina al online gezet, maar ik wil juist dit nog graag perfectioneren voor ik het echt online zet. Ook zit ik nu in mijn tentamens, dus komt het waarschijnlijk online als ik ook weer tijd heb om kunst te maken naast mijn studie. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden en af en toe even kijken of er al wat bij staat!

Contact -
De contactpagina gaat een grote opschoning krijgen met maar één mailadres en veel meer overzicht.

Leuke reacties -
Een leuke toevoeging, al zeg ik het zelf. Ik vind het enorm leuk om lieve berichtjes te lezen en enthousiaste personen te zien die mijn blog bezoeken of mijn kunst zo leuk vinden (en misschien zelfs kopen!). Het word een soort 'tevreden klanten' hoekje, maar ook reacties op mijn blog komen erbij te staan. Ik vind het nu al leuk.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik! Een hoop is nog 'onder constructie', maar ik voel veel drang om dit zo snel mogelijk bij te werken. Ik zit dan wel in mijn tentamenweek cirkel, maar ik hoop tijd te vinden.
Ik ben benieuwd wat jullie denk van de naamsverandering en wat jullie vinden van de kant waar ik op ga met mijn blog. Let me know hoe je er over denkt! Ik waardeer reacties enorm.

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.